Frida
    gå ut på nätet och ta reda på vilka ståndpunkter som finns kring djurförsök i forskning. diskutera när det kan vara berättigat med djurförsök i forskning och när är det inte ?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Frida!
    Här på fråga SYV är vi Studie- och yrkesvägledare och inte lärare i Naturkunskap.
    Vi har inte behörighet att undervisa i naturkunskap.
    Jag tycker du bör vända dig till din lärare om du har frågor i ämnet. Det kan också finnas läxhjälp på biblioteket eller på skolan på kvällstid.
    Fråga på din skola vad som finna att tillgå på din skola eller i din stad (utanför skolan).

    Hälsningar
    Mikael SYV