Titus
    Tjena
    Råkade klumpigt nog klicka bekräfta innan jag hunnit valt i mer än en skola i mina val på sökgymnasiet.nu. Är jag fast med den skolan som val?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan, jag vill börja svara med att du även under Omvalsperioden som kommer ligga senare, på våren (datumen beror på vilken kommun du är folkbokförd) göra om din ansökan. Så, det är ingen fara så sett... :) Men för skolornas planering är det bra att de så fort som möjligt vet alla dina favoritgymnasieskolor! så, därför tycker jag du ska försöka lägga till fler skolor. Exakt hur du kan göra det, kan jag inte svara på då jag inte vet vilken kommun du är folkbokförd i.
    Prata gärna med SYV på din skola.