Linda
    Vilka vägar brukar beteendevetare gå som arbetar med marknadsföring?

    Är det en styrka att ha den kansidatgrunden om man lägger på livskunskap/skills eller är det bättre att välja ett annat program?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Linda!
    Både beteendevetare och marknadsförare är i Sverige två av de många icke-reglerade yrken. Det går därför inte ge exakt svar på vilken utbildning man måste ha eller vilka arbetsuppgifter som ingår. Att jobba med marknadsföring kan man också på väldigt många olika sätt!