Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,

    jag hittade två beteendevet.program på distans men båda med några obligatoriska träffar;
    1. en i Kristianstad - se info här >> - har 3 obligatoriska träffar per termin;

    2. på Mittuniversitetet (Östersund/Sundsvall) - se info här >> - har också några sammankomster varje termin /antal och längd på "sammankomster" varierar från kurs till annan/.

    Något beteendevet.program utan obligatoriska träfffar har jag inte hittat. Det verkar inte finnas just nu i alla fall. Utbildningsutbud ändras. Alla högskoleutbildningar bör finnas att hitta på högskolornas gemensam hemsida - www.studera.nu och även på den hemsidan där man anmäler sig (söker till högskolestudier i Sverige) - www.antagning.se

    Utbud av högskoleutbildningar som ska starta våren 2018 kommer att fastställas och "dyka upp" senast 15 sept.2017 som är första dag man kan göra ansökan. Ansökn.period varar sedan t o m 16 okt.

    Vänligen

    Julia SYV