Hej!

    jag är inte säker på att du kan se dina betyg från grundskolan digitalt. Men fråga gärna på den grundskolan där du läste och även gymnasieantagningen i den delen av Sverige där du sökte till gymnasiet, så kanske har de dina uppgifter om betyg sparade i någon form av digital-format som du skulle kunna ta del av.
    Det finns annars BEDA - betygsdatabasen... men så vitt jag vet så är det betygen på gymnasial nivå som samlas där, och inte grundskolebetygen.