Majken

    Hej! Jag ska söka en konstnärlig utbildning till hösten och i ansökan ska man bifoga en kopia av ens betygsdokument. I höstas läste jag till Ma3b och Spanska 3. Hur går jag till väga för att få ett nytt betygsdokument/examensbevis där dessa kursen också står med?

    • Peter :

      Hade du innan du började läsa Ma3b och Spanska 3, examensbevis?

    • : Ja, det hade jag.
    • Peter : Var god läs mitt svar, nedan. Inget ändras i examensbeviset. Du skickar examensbeviset + de nya betygen.

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej!
    om du har fått ut ditt examensbevis, skickar du examensbeviset + nya betyg på separata "papper", som t.ex kan heta Utdrag från betygskatalogen. Ingenting i examensbeviset kommer att ändras. Nya betyg bifogas som separata dokument.

    Hälsningar

    Peter