Madeleine

    Hej frågasyv! Det är så att jag tog studenten med inriktningen samhäll-samhäll i en skola där naturkunskap 2 var en fördjupningskurs som ingick. Iallafall så tänkte jag läsa en kurs hos komvux nu under vårterminen. Det jag allra helst är sugen på att läsa är biologi. Nu till min fråga. Jag tänkte ansöka till biologi 1, men min sambo frågade ifall inte det räknas in i naturkunskap 2. Jag har letat som ett tok efter svar, men hittar inte riktigt ett ordentligt svar. Vilken av biologikurserna bör jag ansöka till, Biologi 1 eller 2? Tacksam för hjälp, mvh Madeleine.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    I naturkunskap 2 ingår delar av kursen Biologi 1, inte hela kursen.

    Studie- och yrkesvägledare