filip
    Hej jag har en kort fråga. Jag vet att man har språk på natur men hur blir det om man väljer ett nytt språk, börjar man då språk 1. Men om man går samma språk som grundskolan börjar man även då språk 1?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, nybörjarkurs i språk på gymnasiet heter Moderna språk steg 1 - fortsätter du med ditt Moderna språk från grundskolan så heter den fortsättningskursen Moderna språk steg 3. Det heter så eftersom du i grundskolan läser steg 1 och 2. /Lena, Syv