Kalle
    Hejsan
    Jag valde som förstahandsval teknik och kommer komma in fast det är så att jag har ångrat mig och vill välja mitt andrahandsval som är teknik på ett annat gymnasium. Jag bara undrar om det är möjligt att börja på mitt andraval även fast jag kommit in på mitt förstaval. Jag är även helt säker på att det kommer finnas plats på mitt andraval.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om det finns plats efter slutantagningen på ditt andrahandsval så bör du kunna byta. Kontakta din Gymnasieantagning för information om hur du går tillväga. /Lena, Syv