Zahra
    Jag kan inte hitta mitt brev där det står mitt lösenord hos indra2, jag har inte heller loggat in förrut därmed kan jag inte trycka på "gömt ditt lösenord?". Hur får jag ett nytt lösenord eller vad borde jag göra?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Zahra, sista ansökningsdag är 6 februari och det är ännu gott om tid, men du bör kontakta Antagningskansliet och be att få ditt lösenord. Ett annat alternativ är att du ber SYV på din skola att lägga in dina val åt dig. Det kan SYV göra på sin inloggning - som undantag i detta fallet då du själv inte kan logga in.
    Så du får, alltså, välja:
    1. kontakta Antagningskansliet och be om lösenord
    eller
    2. be SYV på din skola att lägga in dina val åt dig.

    Här är kontaktuppgifterna till ditt Antagningskansli:
    Gymnasieantagningen Göteborgsregionen
    Postadress:
    Box 5073
    40222 Göteborg
    Tel: 031-335 51 30 Fax:031-335 51 65
    [email protected]

    Bästa hälsningar & lycka till!
    Mikael SYV
    • : Tusen tack!
    • Liselotte : Vi på Fragasyv.se är alltid mycket glada om våra svar blir till hjälp! Har du någon kompis som också har frågor om studier eller söka jobb, tipsa om oss. Lycka till med studier och allt annat! Liselotte SYV på Fragasyv.se