Filip
    Sökte till utbildningen skydd mot olyckor nu i höstas (brandman) i Revinge och Sandö, men kom tyvärr inte i på någon av dom utbildningarna, var reserv 100+ på båda(hade rätt behörighet osv men inte tillräckligt höga betyg) finns det något annat sätt för mig att kunna bli brandman än att mina betyg måste vara jätte bra(?)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Filip,

    kika på yrke/Deltidsbrandman

    du kan också försöka höja dina betyg; du kan även söka nästa gång med samma betyg och kanske kommer in... antal utbildningsplatser kan utökas och då kommer även sökande med lägre betyg...

    Studie- och yrkesvägledare