Albin
    Hej, jag satt här och läste Gymnasieguidens tidning, närmare bestämt den delen där det stod om olika gymnasium, och märkte att Bromma Gymnasium inte är med i listan. Varför är det så? Valde skolan att inte vara med, eller valde tidningen bort den helt och hållet?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Tack Albin för ditt meddelande!

    Menar du den här skolan http://www.gymnasieguiden.se/gymnasium/bromma-gymnasium?

    På vilken sida i pappersmagasinet Gymnasieguiden.se - saknar du den skolan?
    Jag skall nu genast se om vad som hände.

    Bästa hälsningar
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare
    Hej igen, du kan i vilket fall se skolans presentation på länken som jag skickade i mitt svar för en kort stund innan.
    Jag skall försöka få reda på svar på din fråga och återkommer, OK?

    Är det ngt. annat du undrar över - är det att bara fråga på!
    *L* ;-)
    Milla SYV
    • : Tack så mycket. Det var precis den skolan jag menade. Jag har läst på om den utanför Gymnasie Guiden, men tyckte att det var konstigt att den inte var med alls. Det är ju en relativt stor skola som erbjuder en stor variation av program, och att den inte nämns kanske får de som ska välja gymnasium att missa ett potentiellt val. tack ännu en gång för det snabba svaret. :D
    • Anna : Har du bestämt dig för vilken skola du skall söka till i första hand? Vi på Fragasyv.se råder alla elever att söka "back up" alternativ - dvs söka till flera skolor. Hör av dig om du undrar över ngt.!