Nellie
    Hej, jag går estet-dans men vill byta till estet-musik som då finns på samma skola och jag går i tvåan, om jag byter till det, måste jag börja om ett år då eller är det bara att byta? tänkte eftersom båda programmen är estetiska och vi läser väl ungefär samma ämnen om jag inte förstått det helt rätt?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, fördelen är ju att du vill byta inom samma program. Dessvärre så kan jag inte avgöra om det räcker för ett byte i år två. Du bör kontakta din Syv på skolan eller annan ansvarig för att ta reda på om det är möjligt - det kan bara skolan avgöra. /Lena Syv