Tilde
    Hej! Jag går första året på natur natur och vill börja tvåan på samlinjen på samma skola.
    Är det möjligt? Kommer jag behöva läsa in de kurser jag inte läst?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt för mig att säga eftersom det är din skola som får besluta om de kan ta in dig eller inte. Beror på om de har plats och om du har tillräckligt med kurser som stämmer med Sam. Prata med dom så fort du kan för att se om du har möjlighet. /Lena, Syv