Hannes
    De är så att jag går teknik nu och jag funderar på att byta till samhälls nästa termin, måste jag gå om ettan då eller finns de nån lösning på det?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är mottagande skola/program som bestämmer om de kan ta emot dig så här sent på terminen på ett helt annat program. Kontakta dom så fort du kan så du kanske kan få ett svar innan jullovet. /Lena, Syv