Johan
    Snart gått klart mitt första år på teknik och alla beräkningar tråkar ut mig något enormt. Funderar därför på att byta Linje/skola till Ekonomi till tvåan. Hur fungerar det i praktiken. Det är ju inte så långt tid kvar tills intagningarna sker så är jävligt stressad... Har inget större problem med att gå om ettan alls och förstår att eftersom att de olika linjerna inte delar så många kurser blir det troligtvis svårt att börja direkt i tvåan.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det bästa du kan göra är att prata med din Syv så fort som möjligt och ta en diskussion om de alternativ du har. Behöver du välja om till Ekonomi år ett så måste du kanske ha ett lösenord och då måste Syv hjälpa dig. /Lena, Syv