daniel
    går i teknik pogrammet andra terminen och tycker det är för mycket plugg går det att byta till el pogrammet nu eller måste jag vänta tills efter sommarn och börja med ett år yngre klass?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är upp till mottagande skola/program att bedöma om de kan ta in dig som kommer från ett annat program så här långt in på läsåret. Kontakta dom omgående och kolla plats och fråga om möjligheten finns! /Lena, Syv