Hej Frida!
    Du kan byta om det finns plats där, dit du vill byta.
    Jag råder dig ta kontakt med de skolorna där du vill läsa. Rektor på Vård- och omsorgsprogrammet är den som garanterat vet om det finns plats på skolan.
    Om du inte vill kontakta varje skola (en för en), är det antagningskansliet, som du kan fråga var det finns lediga platser på VO, Vård och omsorgsprogrammet.
    Du skriver inte var du bor och jag kan därför inte ge dig kontaktuppgifter till rätt antagningskansli.
    Du kan hitta kontaktuppgifter på www.antagningskanslier.se

    Lycka till!
    ANNA