Ibrahim
    Jag kom in på Datateknik, högskoleingenjör - programmering och nätverksteknik högskolan väst men jag vill egentligen gå i Mälardalens högskola, så om jag går ett år i högskolan väst kan jag byta till MDH?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej,
    för att du ska kunna byta till MDH måste du (inför eventuellt byte) undersöka om det kommer finnas ledig plats. Om ledig plats finns, kommer ansvariga på utbildningen på MDH titta på vilka kurser du har genomfört på det "gamla" lärosäte och svarar dig om det blir möjligt att byta.