Peter
    Hej! Jag läser nu ekonomi kandidat - inriktning nationalekonomi. Jag vill finansekonom/analytiker eller värdepappers mäklare. Bör jag fortsätta eller byta inriktning till företagsekonomi

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Peter,
    prata gärna med dina lärare och med studievägledare på din institution. Din fråga är av den karaktären att vi ej kan svara på den här på fråga SYV pga vi är "allmänna vägledare" och har ingen expert inom just Ekonomi/företagsekonomi eller finansanalys.
    Vänligen
    ANNA