ahmed
    Hej,
    Jag går nu på natur och jag känner att jag har valt fel linje, går det därför att byta till ekonomi efter första året. Eftersom det enda jag inte läser är företagsekonomi 1.
    • : Går det även att byta till samhälle?
    • Mikael : I princip så går det att byta men det måste finnas ledig plats plus rektor bestämmer om en ny elev tas in. Fråga rektorer.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej! Du kan söka om till å k 1 igen och samtidigt kontakta rektorer på de utbildningar där du vill läsa d v s dit du vill byta. Angående byte av program är det helt och hållet rektors beslut. Med vänlig hälsning, Mikael