Kalle
    Hej !

    Om jag kommer in på min linje på gymnasiet. Men sedan ångrar mig och vill byta till en annan linje men inte mina poäng räcker hur blir det då?
    • : Denna fråga ställs som om jag befinner mig på gymnasiet redan.
    • : Vill byta från sam-sam till ekonomi, skiljer ca 20p

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du ångrar dig när du väl kommer in på ditt gymnasieprogram/skola så får du kontakta den skola du vill byta till och fråga om det finns plats eller ställa dig sist i kön om de har någon reservlista. Allt handlar om att det ska finnas plats. /Lena, Syv