K
    Jag har tänkt byta ut dessa ämnen mot något annat. Jag har lästa NA programmet och löser i komvux nu och tänkte om jag kunde byta dessa ämnen mot något annat. Jag för mig att det är möjligt med tanke på att dessa inte är obligatoriska från komvux och behövs dessutom inte för särskilda behörighet.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej K,

    boka tid med syv på komvux; diskutera din studieplan med SYV på komvux. Det är det bästa rådet jag kan ge.

    Reglerna är många och krångliga; mycket beror på vilka tidigare utbildningsdokument och från vilka år du har.

    Det går inte att ge ett generellt/helomfattande svar på din fråga, utan det "beror på"... därför behöver du boka tid med SYV på komvux och diskutera saken.

    Hälsningar
    Mikael