Daniel

    Hej, jag studier för nuvarande på KTH och funderar på att möjligtvis byta program, men vill inte än göra ett studieavbrott på KTH än eftersom jag är osäker om jag kommer in på något annat program, min fråga är såhär: kan jag fortfarande söka till andra program trots att jag går på ett annat program eller måste jag göra avhopp och sedan söka?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du kan söka till andra utbildningar utan att hoppa av din nuvarande utbildning och om du blir antagen till en annan utb., kan du bestämma om du byter eller stannar på den ”gamla” utbildningen.

    Studie- och yrkesvägledare