Selemon
    Tja syv Jag ångra mitt val. Valde den eftersom tryck från föräldrar och kompisar. Nu när jag hitta ett val som jag vill gå ser jag att det fans en intagningsprov som var bokad idag. Vad ska jag göra?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt för mig att avgöra dessvärre när det gäller lokala frågor - jag föreslår att du kontaktar skolan/programmet och se om du kan få göra provet ändå en annan dag. /Lena, Syv