Daniela
    Hej!
    Har nu gått lite mer än en månad på natur första året, och känner att det inte är något för mig. Behöver något lite ovanligare än samma gamla skolämnen. Har lite olika yrken jag är intresserad av, bla polis, helikopterpilot, ytbärgare, räddningsledare mm. Var inne på Flygteknik men vill har en relativt bred utbildning, så hittade Strömstad Gymnasium som har Teknik - Sjöbefäl. Funkar det är byta till en annan ort och linje nu? Hur ska jag så fall gå till väga? Tack på förhand!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är upp till Strömstad Gymnasium att göra en bedömning om de kan ta in dig när det nu gått en dryg månad in på programmet - så jag föreslår att du kontaktar dom så fort som möjligt och kolla dina möjligheter. /Lena, Syv