Nour
    jag är reserv 17 på teknisk basår, det finns 135 antagna.

    hur stor är min chans

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Nour,

    det är omöjligt att svara på din fråga. Kanske kan man ta och räkna på det - utifrån sannolikhetslära /ta avstamp från statistik från föregående antagnings-omgångar mm/ men i praktiken spelar det ingen roll hur det "brukar vara" utan du är beroende om hur många som ev.tackar Nej till sina platser eller helt enkelt ej dyker upp när utbildning börjar och ej meddelar förhinder.
    Det är extremt slumpmässigt det... så vi kan inte svara på den frågan.
    Hoppet är definitivt inte ute för dig, tycker jag; så vi hoppas och önskar dig Lycka till!
    ANNA