elev
    Hej, hur låga betyg kan man ha som mest för att ha en chans att komma in på förskolelärare / bibliotekarieprogrammet?

    Har 15.70 merit

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej, du kan kika på var antagningen låg på förra gången och ännu tidigare men det är egentligen ingen som vet hur det blir framöver. Viktigast att vara behörig, ha både grundläggande och särskild behörighet, göra ansökan i tid och om komplettering behövs, också göra även den i tid och sedan håller man tummarna hårt (hoppas, alltså)!
    Mer än så kan jag inte säga.
    Går inte att veta hur framtiden kommer se ut.