A
    Hej,

    Har kollat runt lite och letat efter civilekonomi program runtom i Stockholm men hittar inte riktigt någonting. Finns det inga högskolor/universitet som erbjuder det i stockholm?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Armin,

    se en lista på var civilekonomprogrammen >> erbjuds i Sverige. Du har rätt; civileknomprogrammet verkar för närvarande ej finnas i Sthm eller i närheten. Utbildningsutbud förändras, därför kan det inte uteslutas att det kommer erbjudas i framtiden.
    Hälsningar

    Mikael