Linnea
    Hej!
    Jag har precis börjat i gymnasiet men jag trivs inte där jag går och jag har därför bestämt mig för att byta gymnasium. Jag har dock ingen aning om vilket gymnasium jag ska byta till! Vad finns det för bra gymnasium med ekonomi program i centrala Göteborg?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, vad tråkigt att du inte trivs. Tänk dock på att det brukar ta lite tid att vänja sig med ibland både skola och klass men även med studierna på gymnasiet.

    Dessvärre känner jag inte till Göteborg alls men jag vet att det finns ett bra vägledningscenter som borde kunna hjälpa dig alternativt din Syv på ditt program och skola där du går. Fundera på vad du vill gå på för sorts skola och kontakta dom så fort som möjligt.

    http://goteborg.se/wps/portal/invanare/forskola-o-utbildning/gymnasieskola/studie-och-yrkesvagledning/!ut/p/b1/jYvdCoIwHEefpQfI_8_NzXk5g80vTKMgdxMWIYLTm6jXzx4g6twdOIccdduQSTDB4oTO5Ob-OQ79Y1zmfvq4k5cmLFqVhhp7mxjkx7IxdVnZVLE16NZgZ3UWxRWgKiuQ6-x0SFrOofl_P76g8esvyI1XH7xuPkAAJhWHlJxHQsSAoDpb_J28m4wa9OYN5TPFNQ!!/dl4/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/

    Det är en jättelång länk!

    /Lena, Syv