Marcus
    Om jag tar ekonomi programmet inriktning juridik, vad kan jag få för jobb i framtiden?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    de flest som går Ekonomiprogrammet söker en eftergymnasial utbildning till t.ex. Jurist eller Ekonom.

    Direkt efter gymnasiet kan man söka jobb som t.ex. säljare i butik eller Handläggare på Försäkringskassan /arbeten som inte kräver en eftergymnasial utbildning/.

    Mvh
    Mikael SYV