Philip
    Hej! MItt namn är Philip Olsson och jag undrar vilket program man ska gå om man vill bli elektriker men samtidigt ha inriktning på dator och idrott och hälsa?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, på många program så har man möjlighet att kombinera sina intressen så mitt tips är att kolla på skolor med Elprogrammet/elteknik som erbjuder kurser inom Idrott och Data utifrån Individuella valet alternativt programfördjupningar. /Lena, Syv