Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Dodo!

    Biomedicinsk analytiker>> kan jobba på olika "labb" (laboratorier) och ofta arbetar inom forskningsprojekt. Läs på den här sidan - där en del info om BMA-yrket.

    Inom biomedicin kan man utvecklas på många olika sätt, med påbyggnadsutbildningar inom olika områden.

    Det är bra att ta kontakt med någon Studievägledare /och kanske ännu bättre med några olika/ som jobbar på olika lärosäten den där aktuella utbildningen ges. De är exerter på området och kan bäst svara på din fråga.

    Vänliga hälsningar

    Julia Syv