Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Malte!

    Etologi och djurskydd (kandidat) är på 180 högskolepoäng, på SLU, Sveriges lantbruksuniversitet. 180 hp = tre år på heltid, eller 6 terminer om man studerar på heltid.
    Vad gäller antagningsstatistik, så ser jag just nu följande information: Antagningsstatistik för Etologi och djurskydd (kandidat) (Sveriges lantbruksuniversitet) --- Antagningsstatistik saknas för utbildningen. Och anledning till det verkar vara den att alla som sökte och var Behöriga, kom in vid tidigare antagningsomgången.
    Om du är intresserad av den utbildningen, gör anmälan snarast, för att vid SEN ANMÄLAN är det "först till kvarn"! :)