Robin
    Hej Syv,

    (Kan man ta studenten om jag har till exempel F i Matematik 4 och kemi 2 och biologi 1? om jag går i natur klassen?
    -Du har redan svarat på frågan med att jag inte kommer få mitt gymnasieexamen om jag har F i kurserna ovanför.)

    Så min fråga är får jag ut gymnasieexamen om jag kompletterar kemi och biologi i komvux efter 3:an?

    Tack

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jadå, om du inte hinner komplettera de kurser du behöver under gymnasiet så kan du söka dessa på Komvux och bli klar där och få din examen. /Lena, Syv