Maryam
    Räknas det fortfarande som komplettering om man väljer att läsa ett år till på skolan än komux ?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Maryam!

    Jag behöver med information för att kunna svara på din fråga.
    På vilket sätt skulle du kunna välja att läsa ett år till på skolan? Menar du "fjärde året på Teknikprogrammet"?

    Med vänlig hälsning

    Mikael
    • : Nej jag läste samhälls och vill läsa ett extra år för att läsa dessa
    • Mikael : Jag känner inte till någon möjlighet att läsa fjärde året på gymnasiet. Det är på gymnasiesärskola som utbildning är på 4 år. Och så finns det (på försök) fjärde år på Teknikprogrammet. Om du känner till någon möjlighet att läsa fjärde året på Samhällsvetenskapsprogrammet, var god tipsa oss. Vi på Fråga SYV känner inte någon sådan möjlighet.