Lina
    Får man bo i ett elevhem när man är 16 i Stockholm alltså hur mycket kommer det kosta ungefär, vet du nån skola som har ett elevhem i Stockholm och som har inriktningen Teater?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja, det går bra att bo på internat om man är sexton och gärna att man är överens med föräldrar - eftersom de är har det ekonomiska ansvaret och måste ofta betala mer än vad man kan få i bidrag.

    Dessvärre är det dåligt med skolor som har internat i Stockholm med just Estet/teater. Det internat som finns ligger ofta en bit utanför Stockholm och hör till Barn och fritid eller Naturbruksprogram./Lena, Syv