Anne
    Hej! jag går i ettan på ekonomilinjen på hälsingegymnasiet i bollnäs och funderar på individuellt val. Jag har valt att fortsätta med mitt språk i tvåan men undrar då om jag bara kan välja ett individuellt val nästa gång för det man då kan välja mellan är en reseguidnings kurs eller grafisk kommunikation och någonting mer och då vill jag välja både resekursen och grafisk kommunikation. Är det möjligt att få göra det?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Du måste få svar ftån just din gymnasieskola; det kan hända att reseguidningskurs och grafisk kommunikation kommer att gå samtidigt men du kan ju inte klona dig.:)

    Studie- och yrkesvägledare