Lisa
    Hej! Jag bor i Göteborg och ska börja gymnasiet till höst. Jag undrar och man får hem klasslista innan skolan börjar?
    MVH, Lisa

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, vad jag vet så brukar inga klasslistor skickas hem - kan dock vara lite olika från gymnasieskola till gymnasieskola. Vill du hamna i samma klass som en kompis så kanske du kan kontakta skolan - de brukar inte vara omöjligt att få önska det. /Lena, Syv