Linn
    Jag går första året på gymnasiet och trivs inte där, vill byta linje till efter sommaren och då även gå om ett år. Börja ekonomi på en annan skola med de som är ett år yngre, vad jag undrar är alltså om man får läsa om kurser man fått F i på den skolan man går på nu?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, de kurser som du har F i har du alltid rätt att läsa om - åtminstone en gång så det bör inte vara något problem på nya programmet. /Lena, Syv