Adi

    Hej! Jag gjorde en intresseanmälan till några program innan sista anmälningsdag och då hade jag inte betyg i engelska 6, jag fick nyss ett slutbetyg i engelska 6 men jag hittar inte det bland mina meriter på mina sidor på antagning.se, min fråga är, behöver jag göra något för att mitt betyg i engelska 6 skulle synas bland mina meriter, jag menar bör jag göra en ny anmäla eller hur fungerar det? mvh

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Adi!

    Du kan ladda upp betyget själv. det kan annars hända att betyget dyker upp bland dina meriter lite senare, men det är ditt ansvar att se till att antagning.se har uppgifter om dina betyg senast sista kompletteringsdagen. Du kan också ta och ringa till Antagning.se - tel.tid 0771-550720 och telefontid på vardagar kl.9-16 - och fråga om hur du ska göra för att ladda ditt betyg så att det blir synligt på din inloggning på www.antagning.se

    Studie- och yrkesvägledare