Hedwig Elektra
    Jag hade ett snitt på vg/C när jag gick ut Estet media och foto på gymnasiet och jag har inte tagit högskoleprovet. Kan jag komma in på filosofi på Linné i Växsjö ändå?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej Hedwig,
    är det den här utbildning du vill komma in på: http://lnu.se/utbildning/kurser/1FI100#semester_20152 ?
    Till höstterminen 2014 var antagningsgräns till den 16.77 men året innan var det 12.25 - det verkar svaja ganska mycket (stor skillnad från år till år). Jag tycker du bör söka och vi håller tummarna!
    Vänliga hälsningar
    Liselotte SYV
    Liselotte