Hejsan,
    kika gärna på svensktnaringsliv.se/medlemsorganisationer

    Där (länk ovan) finns branschers arbetsgivarorganisationer listade. Många av dem i alla fall...En del branscher som har valt att driva sina "specifika branschfrågor" i separata föreningar utanför Svenskt Näringsliv, finns inte med i denna listan. Men jag tror du kan få hjälp genom att kontakta någon av de ca 50 förbunden som listas på sidan (länk ovan).

    Hoppas mitt svar blir till hjälp!

    ANNA