Frågor och svar taggade med 'tacksamförsvar' (1 st.)

    • Ayna

      Angående mitt modersmål?

      Om man har läst modersmål första året på gymnasiet och andra året Och de finns registrerade i betygen som hundra poäng kurs men får man poäng för dess kurser på tanke att man läser 2500 poäng samt att det var efter skolan. Har man kämpat onödigt för att bra betyg i de kurserna då.?

      Julia: : Hej Ayna,svar på din fråga måste du få av SYV på din egen skola eller se i din individuella studieplanen för att det finns Olika alternativ: - om dina kurser  i Modersmål kommer i ditt... Läs hela svaret