Frågor och svar taggade med 'organisatör' (1 st.)

    • Sara

      Vad ska jag läsa?

      Hej! Jag vill gärna börja studera till något på högskolan men vet inte riktigt vad... Jag tycker om organisering och planering, men vill gärna inte "sitta vid ett skrivbord" hela dagen utan gärna ha lite omväxling där man även...

      Julia: : Hej Sara; jag tycker du kan börja med att kika på många olika yrken på www.framtid.se - det är en sida där över 2.ooo yrken finns presenterade.Det är många yrken som kan passa in på... Läs hela svaret