Frågor och svar taggade med 'distributionsadmin' (2 st.)

    • Maria

      Logistikadministratör?

      Jag har kollat en yrkesutbildning via Komvux till Logistikadministratör. Har försökt söka lite kring yrket men hittar i stort sett ingenting alls... Det jag är intresserad av att få veta är ffa hur framtidsprognosen ser ut för yrket och vad som skiljer...

      Peter: : Hej Maria, det är inte någon exakt vetenskap. yrken inom administration och logistik är i Sverige icke-reglerade... alltså, är det upp till arbetsgivare att anställa vem de vill; finns inga generella... Läs hela svaret