Frågor och svar taggade med 'hitta på' (1 st.)

    • Jelena

      Ovanliga yrken som till exempel Ecommerce manager?

      Hej, ibland stöter man på nya eller ovanliga yrkestitlar som t.ex E-commerce manager? Vad gör en sådan - vad är arbetsuppgifterna? och får vem som helst hitta på nya yrkestitlar? Tacksam för svar J.

      Daniel: : Hej Jelena!info om yrket E-commerce manager finns t.ex på Framtid.se/yrke/e-commerce-manageroch, för övrigt, finns det info om över 2.ooo yrken på www.framtid.se - så kika... Läs hela svaret