Frågor och svar taggade med '1992' (1 st.)

    • Brendan

      Plugga till Receptarie på Umeå Universitet, Distans?

      Hej! Det är så att jag har funderat att gå receptarieprogrammet på distans och såg att för den särskilda behörigheten ska man ha Fysik 1, Kemi 2, Biologi 2 och Matematik 4. Jag har Fysik A sedan komvux då jag har utländska betyg, så det jag behöver komplettera med är de 3 resterande. Jag har...

      Mikael: : Hej, det går att träna på gamla högskoleprov och det finns mycket tips på www.studera.nu -det är en mycket bra sida som vi rekommenderar. Angående bedömning av betyg så är det www.antagning.se som räknar på... Läs hela svaret