Frågor och svar taggade med 'korr-online' (2 st.)

    • Ranya

      Läsa 3an på distans?

      Hej, jag läser ekonomi med juridikinriktning, och jag går i 2:an nu, så nästa termin börjar jag 3an. Jag trivs verkligen inte i den skola, och jag mår bara dåligt av att gå till skolan. Jag har försökt lösa det problemet på olika sätt och många gånger men det har inte funkat. Jag har även...

      SYV-besökare: : Hej Ranya, distansutbildning finns på Korrespondensgymnasiet>> - så hör gärna med dem om de har ledig plats och ska kunna ta in dig i åk3. Annars så finns det möjlighet för din... Läs hela svaret
    • Ella

      Gå ut gymnasiet på två år?

      Hej! Jag ska börja nian till hösten och därmed söka in till gymnasiet. Jag har alltid lärt in mig saker väldigt snabbt och har högsta betyg i nästan alla ämnen. Därför och av flera andra anledningar funderar jag på om det är möjligt att försöka läsa alla kurser som behövs för den gymnasielinjen...

      Liselotte: : Hej Ella! det är jättebra att du har alltid lärt dig saker väldigt snabbt och har högsta betyg i nästan alla ämnen! Att läsa gymnasiets alla kurser på kortare tid än tre år... Läs hela svaret