Frågor och svar taggade med 'kunskapsskolan' (1 st.)

    • Felicia

      är det okej att skicka in färdiga uppsatser?

      Hej! Efter sommarlovet ska jag byta skola till kunskapsskolan och jag har hört att det är mycket ensamt arbete där. Nu under sommarlovet hade jag tänk att förbättra gamla uppsatser men är det okej att skicka in dem färdiga texterna sen på kunskap? tex om jag ber om att få göra extra uppgifter...

      Anna: : Hej Felicia, det är upp till varje lärare att sätta betyg. Visst finns det riktlinjer och rekommendationer, som läraren måste rätta sig efter, men det är många... Läs hela svaret